Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hoi-hoi!Ik wilde mijn eigen tomaten groeien en kleine komkommertjes want die zijn niet aan te slepen. Ik wilde een kasIk wil weet wat ik eet. Ik wil rust.Ik wil niet van alles moeten.Ik ben een Zuid-Afrikaan in Nederland en vanaf maart officieel met een “kombuistuin”Wonend aan een dijk in de Betuwe.Met 3 schapen, 3 loopeenden, 7 kippen, 2 katten, 1 hond, 1 man en nog 1 kind thuis 😁Ik werk 34 uur en ik hou daarvan om in de weekend buiten te zijn in de tuin. Ik kook graag. Ook buiten met het maken van “potjiekos” op een vuurtje als de braai niet aan staat. Ik wil dus veel meer kunnen verbouwen om te wekken, mee te koken en uit te delen. Afgelopen zomer had ik wel veel las van spint en de babies van koolwitjes. Ik heb een rupsenfobie dus dat was een beetje lastig. Gelukkig vind ik regenwormen geen probleem en maar goed ook!Dit ben ik, ongeveer 😅
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.