Posted July 16, 201212 yr Hallo Ik ben patricia en mijn vriend en zoontje hebben nu sinds een maand een moestuinIk ben 26 manlief is 28 en zoonlief is 3 We hebben altijd al een tuintje gewild,maar we dachten dat het altijd heel duur was per jaar.Tot dat ik bij een supermarkt stond zag ik een advertentie iemand die van zijn tuintje afwilden de kosten 35 pj doen dus! En zo begon het Ik ben al dagen lang bezig met het zoeken voor zaad voor volgend jaar.uit aan het zoeken hoe een wisselteelt werk ,hoe je aardbeien moet stekken enz enz Het is al zo erg dat ik bij mensen langs hun woning loop,en dan een stuk open grond zie en denkt hè daar kunnen wel aardappels staan Een beetje doorgeslagen dus Zo jullie vast wel vaker iets van me lezen maar moet nu echt naar me courgette soep,En me potjes die ik aan het uitkoken ben (voor de lente ui op zoet zuur ) Nou groetjes
July 17, 201212 yr Welkom, En inderdaad; nu zie je echt óveral stukjes tuin die heel goed benut zouden kunnen worden voor moestuin... Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!