Geplaatst: 21 juli 201213 j Plaats hier een foto van de zwaarste tomaat die je geoogst hebt. Mijnes is een Great White van 618 gram:
Geplaatst: 21 juli 201213 j Mooie! Ook gaaf dat het niet 'n rode tomaat is. Ik ruik een mogelijke forum wedstrijd voor volgend jaar > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 juli 201213 j Auteur Ik ruik een mogelijke forum wedstrijd voor volgend jaar Ja daar zat ik net ook aan te denken Giant Belgium en Peppermint zouden volgens deNieuweTuin vruchten geven die soms meer dan 1kg zijn.
Geplaatst: 21 juli 201213 j @Dennis29:Daar kan ik niet aan tippen. Maar mijn Coeur de Boeuf is wel een kampioen in smaak. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 22 juli 201213 j Zo wat een mooie vruchten zeg. De mijne zijn nog allemaal groen, maar dat komt wel goed Zijn zulke grote vruchten ook nog lekker?
Geplaatst: 22 juli 201213 j De Coeur de Boeuf staat er in ieder geval om bekend dat het een lekkere vleestomaat is. En mijn mooie tomaat op de foto is eigenlijk minder mooi dan hij lijkt . Hij was voor de foto op zijn best neergelegd . In feite is hij een lelijkerd , die je hier nog in onrijpe toestand (onder de tennisbal) ziet hangen. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 22 juli 201213 j Auteur Volgensmij verschild de smaak niet met de andere vruchten van de plant
Geplaatst: 23 juli 201213 j Mijn zwaarste Rose de Bern..zwaarder zullen deze niet zijn. Heerlijke tomaat trouwens..hij lijkt wat rood, maar is echt (diep) rose.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 augustus 201213 j Tomate Russe..een megasalade We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 augustus 201213 j Mijn eerste en dus zwaarste tomaat Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 13 augustus 201213 j die van mij gaat ook zoiets zijn denk ik. Ik mag al blij zijn met een rijpe tomaat.
Geplaatst: 9 januari 201312 j hoi allen net dit stukje gelezenleek me leuk om ook mijn zwaarste tomaat van 2012 te plaatsenOp het tomaten forum had ik dit jaar de zwaarste tomaatin de wedstrijd wie teelt de zwaarsteronnie24
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.