Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wateroverlast


Mette

Aanbevolen berichten

Ik heb een moestuin op een tuinencomplex. Deze tuin heeft 6 jaar lang geen eigenaar gehad, waardoor deze geheel overwoekerd was, en een stuk lager ligt dan de andere tuinen. Dit laatste zorgt voor flinke wateroverlast wanneer het langere tijd regent.

Ik heb de veldjes waar planten staan flink opgehoogd, maar niet voldoende. Ook is de tuin nog niet goed egaal, waardoor soms plassen ontstaan in het midden van de tuin.

Graag wil ik dit voor komend seizoen vanaf het begin goed aanpakken, dus gaat alles er voor de winter uit, zodat ik de tuin goed kan ophogen en egaal kan maken. Hiernaast wil ik graag een goed afwateringssysteem, waardoor het water beter wegstroomt richting de sloot. Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Je zou op mijn blog kunnen kijken, maar dan helemaal aan het begin van dit seizoen. Zelf heb ik hetzelfde probleem ( ik hoop : hád ) en heb het grondig aangepakt met het overnemen van de tuin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...