Geplaatst: 13 februari 201313 j Als je maar lang genoeg iets doet wordt het vanzelf weer hip . Gelukkig maar, was al bang dat ik een oude taart aan het worden was. Mijn man zegt dat ik in het verkeerde tijdperk ben geboren; ik zit niet op facebook, weet niet hoe je moet twitteren ( kan wel heel goed een koolmeesje nadoen maar dat schijnt niet te tellen). Ben goed in appeltaarten bakken en om het (boeren)huis scharrelen, moestuintje, kipjes, katten....klein mensje ( van 6) erbij, ook heel gezellig en huislijk. Heb wel een hippe baan; jobcoach maar dat is eigenlijk ook zo oud als de weg naar Rome; gewoon mensen helpen die het even zelf niet kunnen. Hoe zat dat ook alweer met die barmhartige Sammaritaan In de kern van alle problemen schuilt een kans
Geplaatst: 13 februari 201313 j Ik ben mid-30 en de enige van mijn vriendengroep die helemaal enthousiast wordt van alles wat met plantjes te maken heeft. Ik wordt dan ook absoluut niet als hip beschouwd. Wat ik helemaal niet erg vind, want dat ben ik ook niet! Gelukkig heb ik ook nooit geambieert het wel te zijn, dus dat scheelt. Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Geplaatst: 13 februari 201313 j drie jaar geleden namen ze me nog voor gek aan, maakten grappen en dachten geen van allen dat ze ook maar ooit zouden overwegen een moestuin te nemen....nu vragen ze me of ik misschien weet hoe ze de wachtlijsten kunnen omzeilen!tja, ik ben nu hip tegen wil en dank
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.