Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Voedselbank

Featured Replies

Geplaatst:

Als de oogst wat meer opleverd dan gedacht, denk dan eens aan de voedselbank.

Ben er zelf vrijwilliger, en er kom nooit zo heel veel verse groente binnen.

Geplaatst:

Hé das nog is een mooi en goed idee,

bBn nog beginner dus weinig oogst ,maar hou het in mijn achterhoofd voor als ik ooit te veel heb

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

Geplaatst:

Wat een goed idee! kan dat ook met kleine hoeveelheden of moet het direct veel zijn (kist vol)?

Geplaatst:

Ook mijn dochter werkt bij een voedsel bank, en verse groenten is brood nodig, Over brood gesproken dat zit er vaak in,maar echt verse groenten echt niet. soms een bruine bloemkool, maar het is 0,0 dus een zeer goed idee, de dozen worden hetzelfde gevuld. wat ik er van begrepen heb. Ik heb maar een mini moestuin, anders zou mijn oogst ook daar naar toe gaan. Dus het idee is geweldig.

Geplaatst:
  • Auteur

Maakt niet uit of het een beetje is of een kist vol.

Bij de supermarkten komt idd vaak de afgeschreven groente vandaan. Dus een beetje vers is altijd welkom

Geplaatst:

Goed idee! Niet dat ik als beginnend tuinier veel over heb, maar voor de toekomst is dat zeker iets om in gedachten te houden!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!

Geplaatst:

super idee! Waarom ook niet onze medemens helpen die het niet zo breed heeft!

Ik vind het super. Mochten we de courgettes niet gaan lusten (nog nooit eerder op) dan gaan ze naar de voedselbank. Volgend jaar kom zo ie zo ook een courgette plant en misschien plant ik dan nog wel 1 extra speciaal voor hun.

Geplaatst:

Heb net adres gezocht in mijn omgeving....gaan morgen als een aantal courgettes heen (die krijg ik noooooit op) en misschien een zakje zaad om zelf iets te zaaien....wie weet....sla en radijs gaat zelfs in een pot....toch?

Geplaatst:

gedee dat is ook erg leuk om ze te geven en neemt minder ruimte in

Geplaatst:

Misschien een idee om op volkstuincomplexen het bestuur te benaderen of jullie een oproep mogen plaatsen op het mededelingen bord, vaak hebben hobbytuinders meer groenten dan ze zelf op kunnen .

Geplaatst:
  • Auteur

henriette, dit is wel een goed idee, Ik zal ze eens benaderen.

Geplaatst:
misschien een zakje zaad om zelf iets te zaaien....wie weet....sla en radijs gaat zelfs in een pot....toch?

Wat dacht je van Rucola? Simpel te zaaien, lekker smaakje, simpel plantje en simpel veeeeel zaa te oogsten?:D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.