Maarten Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Na vele jaren op een flat te hebben gewoond kreeg ik de kans om een woning te bemachtigen met een grote tuin. Gezien mijn voorliefde voor koken(heb jaren in de horeca gewerkt) was het onvermijdelijk dat er een moestuin zou komen. Ook het feit dat mijn opa hovenier van beroep was en mijn ouders beide groene vingers hebben zal geholpen hebben. Alleen hou ik van aparte cq exotische soorten dus kun je de gekste dingen tegenkomen in mijn moestuin. Paarse worteltjes, roze tuinbonen, gele peultjes etc. Ook heb ik veel verschillende soorten kruiden(ongeveer 80) waaronder een aantal exotische soorten. Mijn devies is: de gewone soorten kan ik ook in de winkel kopen! Ik heb al een aantal foto's geplaatst in het Moestuin Seizoen. Quote
RobO Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Hi Maarten Welkom, zo te zien heb je die groene vingers mooi geërfd Tipje: probeer toch ook eens de gewone groenten en vergelijk ze met de winkelsmaak... Quote
Lynn Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
Bit Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Welkom ! We zijn benieuwd naar de foto's ! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Maarten Geplaatst: 27 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2012 De eerste foto's staan er al op. Update volgt. Quote
Maarten Geplaatst: 27 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2012 Hi Maarten Welkom, zo te zien heb je die groene vingers mooi geërfd Tipje: probeer toch ook eens de gewone groenten en vergelijk ze met de winkelsmaak... Ben 3 jaar geleden begonnen met de gewone groenten en (bijna) alles uit eigen tuin smaakt veel beter!! Experimenteer nu graag met afwijkende kleuren, soorten. Quote
Gem Geplaatst: 4 september 2012 Geplaatst: 4 september 2012 Welkom En mag ik je tuin nu zien als tuintje kakelbont...gezien de leuke kleurtjes Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
Maarten Geplaatst: 4 september 2012 Auteur Geplaatst: 4 september 2012 @Gem: Dank je. Dat mag jij, is best toepasselijk. Quote
Gem Geplaatst: 4 september 2012 Geplaatst: 4 september 2012 Thanks.Toen jij het had over paarse worteltjes, roze tuinbonen en gele peultjes schoot mij meteen villa kakelbont in gedachten en dus in jou geval tuintje kakelbont Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
Maarten Geplaatst: 4 september 2012 Auteur Geplaatst: 4 september 2012 Thanks.Toen jij het had over paarse worteltjes, roze tuinbonen en gele peultjes schoot mij meteen villa kakelbont in gedachten en dus in jou geval tuintje kakelbont Ik snap het helemaal en vond je opmerking wel grappig. Helemaal omdat mijn beide achterburen kippen hebben en als ik in de tuin bezig ben constant gekakel hoor Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.