Gemma Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Zonet kwamen er van de overbuur-tuin 2 legkipjes aanlopen.2 bruine hennetjes.Erg hongerig kwamen zo uit mijn hand eten.Na even gecheckt te hebben ( hek was los van kippenhok, er lopen daar nog 3 los op hun tuin ) de hennetjes maar opgepakt en in mijn schuurtje gezet met water en voer.Ze waren erg hongerig maar verder gezond.Nu is het het probleem dat de mensen van die tuin er bijna nooit zijn.( vandaar de hongerige kippen )Ik heb al geprobeerd met het bestuur van het complex te spreken, maar die sturen me van het kastje naar de muur.Morgen misschien maar een briefje op hun hekje prikken dat ze contact met me op moeten nemen.Die beestjes kunnen toch niet altijd in mijn schuurtje blijven??En ik kan ze er oo kmoeilijk bij hebben bij mijn 6 wyandotjes..Dus.. misschien iemand belng bij 2 leghennen?? Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Ja hier....maar het is zover vliegen voor ze....helemaal naar limboland....onze haan heeft nog maar 2 kippen....al een hele tijd.....en elke dag loopt ie naar de buurkippen....maar die kunnen het hok niet uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Hm jammer dat het zo ver is inderdaad..Ik had ze zo gebracht anders.. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Ja hier....maar het is zover vliegen voor ze....helemaal naar limboland....onze haan heeft nog maar 2 kippen....al een hele tijd.....en elke dag loopt ie naar de buurkippen....maar die kunnen het hok niet uit. @geedee ze beiden mij wel eens kippen aan die wegens omstandigheden weg moeten ( grote legkippen gezond en... leggen nog .....als ik er weer heb wil je er dan hebben .......laat me dat maar eens weten ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts