appelvrouw Posted September 1, 2012 Author Share Posted September 1, 2012 Top Dennis! De Black Cherryzaden staan al in hun potje om te beschimmelen Vind je de Snowberry niet ook leuk of heb je die al? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
natvantos Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Nat: is de white chillie hetzelfde als de yucatan white? Ik kan er niets over vinden...Wat zoek jij eigenlijk van mijn lijst? Ik zoek ook wat zaadjes van de nw zeelandse spinazie..iemand? Naam: White Chilli Begint: cremegeel Rijpt af: helderrood Vorm: langwerpig, iets gepunt Grootte: 6 x 10 centimeter Teeltduur: 90 - 100 dagen Opbrengst: prima Paprika's zijn onrijp ook lekker; knapperig en mild van smaak, weinig of niet bitter. Rijp zijn de paprika lekker zoet, iets kruidig, redelijk dikwandig. staat op diana's moestuin. Ik zelf ben op zoek naar tomaten en andere paprika soorten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Hoezo moeten ze beschimmelen? Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Is een manier om tomatenzaden te winnen. Deze manier bevalt mij beter dan de zand-truc:oogsten-of-winnen-van-tomatenzaden-t130.html Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 Ja ik doe de schimmelmethode al jaren en jaren..bevalt me heel goed, en vrijwel geen uitval. Natvantos, ik heb rose de bern en andine cornue voor je, heb je iets anders dan de white chilli? Ik krijg nl al vergelijkbaren chilli soort van Dennis. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
natvantos Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Ja ik doe de schimmelmethode al jaren en jaren..bevalt me heel goed, en vrijwel geen uitval. Natvantos, ik heb rose de bern en andine cornue voor je, heb je iets anders dan de white chilli? Ik krijg nl al vergelijkbaren chilli soort van Dennis. Heb nog paprika apple bell aubergine casper komkommer white wonder chinese komkommer maar weet er de naam niet van en nog wat tomaten soorten. ben ook nog op zoek naar een lekkere pompoen soort voor soep te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Het quoten van berichtenOm een topic leesbaar en overzichtelijk te houden willen we vragen om Quote/Citaat functie op de volgende manier te gebruiken:1. Wil je reageren op een bericht boven je, dan gebruik je niet de quote knop maar de antwoord knop. Het bericht wat je gaat beantwoorden staat er immers direct boven, dus hoeft niet nog een keer door jou naar boven te worden gehaald. 2. Quote alleen als je wilt refereren aan een bericht eerder in het draadje, en niet direct op het laatste bericht. Als er een paar berichten tussen jouw antwoord, en het te-beantwoorden bericht zitten, kan je ook '@forumnaam:' neer zetten. Dan weet iedereen dat je reageert op dat ene bericht. 3. Probeer alleen de zin en/of relevante informatie waarop je wilt reageren mee te nemen in een quote.4. Quote geen foto’s (verwijder de -tag haakjes) als dat niet nodig is. (lees hier meer tips over berichten posten: een-goede-start-van-het-seizoen-ook-op-het-forum-t3885.html ) Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
natvantos Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 oke jorieke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 Heb nog paprika apple bell , komkommer white wonder Deze twee dan graag Nat! Pompoen raad ik je aan te kopen, of te ruilen met iemand die ze koopt. Voor de soep is de uchi-kuri of de groene Hokkaido erg lekker. Als je je adres aan me pb`t :ik verstuur de zaden begin volgende week. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Hoi Jet, hoeveel wil je van die doperwten,maak ik het van de week in orde, mijn hoofd stond er even niet na,maar nu wel weer . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 Jeanne als je er 50 kan missen graag.Dan kan ik er een meter van zetten. Helena heeft Nw Zeelandse spinazie voor mij die dan weer naar jou gaat. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 ha ha ja had ik begrepen, nee geen probleem hoor 50, en er zouden meer peulen aan een bloem/vrucht komen ben zelf ook heel benieuwd. komt goed ga het morgen in orde maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Ook aangeboden zaden van de chocolade paprika. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Jet die ziet er wel lekker uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 Ja en dat is hij ook...ik begrijp niet dat Bit ze niet lekker vond..ik vind het een heerlijke paprika.Wil je er wat van? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Ja Jet graag, zal even kijken wat je nog meer hebt.Heb je trouwens die stokbonen( Paarse)die je dubbel hebt gekregen nog gepoot Gele Morgenster (Tragopogon pratensis subsp. pratensis) Agastache Mexicana (lavender haze)Jacobsladder "blue pearl" (polemonium Caeruleum)Bolderik ( Agrostemma Githago) Bovenstaande wil ik wat wat zaad van. Snijbonen heb ik te ruil voor je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaatje1966 Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 jet indien mogelijk graag zaadjes van tomaten rose de berne en russ alsook dille graag pb kathleen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 Ja Jet graag, zal even kijken wat je nog meer hebt.Heb je trouwens die stokbonen( Paarse)die je dubbel hebt gekregen nog gepoot Gele Morgenster (Tragopogon pratensis subsp. pratensis) Agastache Mexicana (lavender haze)Jacobsladder "blue pearl" (polemonium Caeruleum)Bolderik ( Agrostemma Githago) Bovenstaande wil ik wat wat zaad van. Snijbonen heb ik te ruil voor je. ja die bonen waren lekker!Welke snijbonen heb je?heb je geen tuimboontjes? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 Wil iedereen zijn adres opsturen per pb, met daarin nog even vermelden wat hij/zij wil ontvangen en ervoor ruilt? dan maak ik geen vergissingen Je krijgt dan een pb terug met mijn adresgegevens...Vanavond en morgen maak ik de enveloppen, ik ga nog niet naar Nl, maar daarna heb ik veel gasten en weinig tijd... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Jet de tuinbonen zijn nog niet droog, en de snijboon hilda of zo iets.Moet ik ff nakijken. Als je kunt wachten, ik wel ieg tot je weer hier een keer bent.Zijn de tuinbonen ook droog, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 Greetje ik wacht op de tuinbonen,als de snijboon blauhilde is: die krijg ik al... maar ik wil jou wel alvast de zaden sturen.Erny, dat geld toch ook voor jou, ik verstuur het liever alvast! Dus adressen graag!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 6, 2012 Author Share Posted September 6, 2012 Aan iedereen die Ananastomaatzaden wil: Ik heb maar liefs 10 mensen die het willen..en maar 40 zaden( net geteld..wat zitten daar weinig zaden in zeg ..dat is dus maar 4 zaden de man/vrouw...sorry )Ze staan dus niett meer op de lijst. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Daar zijn we dik tevreden mee, dank je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Als die er bij mij op staan, voor mij ook genoeg hoor Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts