sunburn Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Ik en mijn vrouwtje zijn sinds maart - trotse eigenaar van een huis mét tuin en voortuin. Een lange tuin van 6 meter op 50 meter.En in die tuin lag een stuk klaar om een moestuin te beginnen. Even getwijfeld om er een trampoline te plaatsen, maar onze 'groene' vingers hebben gewonnen.Onze 3 kindertjes van 2,5 jaar 4 jaar en 5,5 jaar vinden het trouwens geweldig om in de tuin te mogen werken. Op de bijhorende foto ziet u het achterste gedeelte van onze tuin. De "perenboom" kregen we er "gratis" bij, evenals de garage eneen tuinhuis. Ondertussen zijn we een half jaartje verder en hebben we het zwarte doek verwijderd. En hebben we al aardbeitjes, worteltjes, radijsjes en veldsla mogen proeven!Recent hebben we er rabarberzaadjes geplant, maar de kindertjes willen nog graag pompoenen én ikzelf aardappels én ook nog de kruidenbak verder aanvullen!Voila mijn welkomstmailtje is wel lang genoeg. Ik hoop jullie nog vele vragen te kunnen stellen, want we zijn echte "moestuinbeginners". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilma2 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 zo, daar kun je plezier van hebben, moestuinieren, plek voor de kinders, rustige zitjes, je kan met de tuin afmeting alle kanten op. wens je veel plezier door hier van alles te lezen,ben benieuwd hoe je een en ander in gaat delengroetjes Wilma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 veel succes en veel leesplezier hier. welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gem Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Welkom Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts