Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo "moestuinliefhebbers"


sunburn

Aanbevolen berichten

Ik en mijn vrouwtje zijn sinds maart - trotse eigenaar van een huis mét tuin en voortuin. Een lange tuin van 6 meter op 50 meter.

En in die tuin lag een stuk klaar om een moestuin te beginnen. Even getwijfeld om er een trampoline te plaatsen, maar onze 'groene' vingers hebben gewonnen.

Onze 3 kindertjes van 2,5 jaar 4 jaar en 5,5 jaar vinden het trouwens geweldig om in de tuin te mogen werken.

 

Op de bijhorende foto ziet u het achterste gedeelte van onze tuin. De "perenboom" kregen we er "gratis" bij, evenals de garage en

een tuinhuis.

 

huis-1422741346317735.jpg

 

Ondertussen zijn we een half jaartje verder en hebben we het zwarte doek verwijderd. En hebben we al aardbeitjes, worteltjes, radijsjes en veldsla mogen proeven!

Recent hebben we er rabarberzaadjes geplant, maar de kindertjes willen nog graag pompoenen én ikzelf aardappels én ook nog de kruidenbak verder aanvullen!

Voila mijn welkomstmailtje is wel lang genoeg. Ik hoop jullie nog vele vragen te kunnen stellen, want we zijn echte "moestuinbeginners".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...