geedee Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Denkende dat het een tomatensoort was....heb ik deze gezaaid....al googlend kom je op nog meer namen voor dezelfde plant nl : Pumpkin on a Stick Pumpkin Tree Pumpkin Bush Ornamental Eggplant Hmong Eggplant - Hmong tribes are found in Laos and Vietnam Solanum Integrifolium Mock Tomato Japanese Golden Eyes Chinese Scarlet Eggplant en bij vreeken staat: Zo rood als een tomaat en in de vorm van een pompoentje zijn deze Aziatische aubergines..... dus....nog ff afwachten???? Ik moet zeggen ....ik heb m na de eerste prikken in mn armen...de rest van de zomer verwaarloosd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Geinige vruchtjes hoor! Zouden dat dan die gekke mini 'pompoentjes' zijn die je richting de herfst in tuincentra kunt kopen? Samen met van die rode mini appeltjes en van die oranje lampionnetjes? Quote Kom 7 oktober ook naar de Moestuinforumdag! Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Het ziet er wel weer TE leuk uit, maar jeemig, wat een stekels zeg! Lijkt me wel leuk als sierpompoentje, en dan inderdaad met die kleine appeltjes en die oranje lampionnetjes die ik vergeten ben te zaaien! aaarrgghh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts