RobO Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 rode kool, aardappeltje, ragoutje stoofpeertje wegens lui
Jorieke123 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 Bloemkool gejat van het varkensvoer, en er het laatste venkelworstje bij gegeten. Plus een bakje rode druiven, ook gejat van het varkensvoer Die dag daarvoor een plak bakbloedworst, met rode kool uit 2012 en warme appelmoes. Verder eten we tussen de middag brood met eigen kaas, eigen paté of rauwe ham, een eitje, of jam. Heerlijk, al het beleg uit eigen tuin Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Deborah Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 Spruitjes-Palmkool-Boerenkool stamppot . Manlief was teleurgesteld dat er maar genoeg was voor 1 dag Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Erny Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 Gisteren weer Pompoensoep van de 13 kilo pompoen. En om niet de hele week die soep te moeten eten heb ik maar wat ingemaakt.
Balto Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 Net een klein bloemkooltje uit eigen tuin, die een paar dagen geleden nog geoogst is.
RobO Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 rijst, kalkoenvleesje met kerrie en ketjap, snijbonen, zoetzuur, eitje
Jenneke Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 West Afrikaanse stoofpot : http://www.dekooktips.com/2-recepten/westafrikaansestoof.htm
appelvrouw Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 gisteren pompoenvandaag pompoenmorgen pompoen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 lekker retro: witlof met ham en kaas en een snufje thijm en een drupje honing, gebakken rosevalletje (waarom al die gerechtjes tegenwoordig een verkleinwoordje hebben is me een raadseltje... )
Deborah Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 Klinkt lekker hoor! Ja erg he die verkleinwoorden? Vooral: Bittertje (waar geen glaasje kruidenbitter mee wordt bedoeld)Zoetje (niet bedoeld om als suikervervanger in de koffie te doen)Zuurtje (waar geen snoepje mee wordt bedoeld) Tenenkrommend! Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
appelvrouw Geplaatst: 13 januari 2015 Geplaatst: 13 januari 2015 Ik weet het ook niet Robootje Okay, de pompoen van vandaag net omgetoverd in pompoen-lasagna met geitenkaas en walnoten. Recept van het web. Uit eigen tuin toch wel de pompoen, de tijm, de ui, de knoflook en de walnoten..er hoorden hazelnoten in het recept maar daar ben ik niet zo dol op... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
zaaizee Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 postelein stamppotpostelein afsnijden en weer links laten liggenze groeit verder en na weeeken kan ik weer oogsten bijzondere groenten, vind ik#huppostelein #lekker
appelvrouw Geplaatst: 16 januari 2015 Geplaatst: 16 januari 2015 Bananen amandelbrood ( zonder suiker of boter ) met walnoten uit de tuin..heerlijk broodje bij de koffie~! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 17 januari 2015 Geplaatst: 17 januari 2015 rijst wittekool kerrie pindasaus eitje zoetzuur
zaaizee Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 mijn eerste andijvie.. word er bijna sentimenteel vanzeer dun gesneden met uitgebakken blokjes vetspekazijn, beetje olie, pep/zout (met broodjes Surinaams, kip/sardientjes)
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Spareribs uit eigen tuin Of nou ja... alle lelijke stukken rib met vlees. Restribben, en dus ECHT spareribs Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 visje, worteltje, appelmoesje, aardappelpureetje. toetje
appelvrouw Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Frietjes, geen toet. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 gekookte jumbobananablokjes met stoofvlees
RobO Geplaatst: 19 januari 2015 Geplaatst: 19 januari 2015 rode kool met kwee, zorgvuldig lichtbruin gegaarde aardappelpannenkoek, stoofvleesje met bier (nou ja...aardappelpuree van gisteren in een tefalpan opgewarmd en beetje vergeten en licht laten aanbakken, daarna ff snel omgedraaid voor de andere kant en complimenten in ontvangst genomen )
marijke Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Rode kool a la grandmère, gekookt met appel, kruidnagelen, jeneverbes, laurierblaadje en kaneel.
Piroska Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Kip en spruitjes uit de tuin, aardappeltjes erbij een wat sla. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
RobO Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 wok van italia groenten, pasta, italia balletjes (dgz: doe in 650 gram gehakt, mag het een onsje meer zijn..., 2 eitjes, flinke lepel grove mosterd,1/2 blikje tomatenpuree, flinke lepel salie en thijm, P&Z, 5 gestampte beschuitjes en mengen maar )
Piroska Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 ik wil ook zo'n ontbijtje! http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten