jantje.vlaam Geplaatst: 26 september 2012 Geplaatst: 26 september 2012 Vandaag "HET BOEK" van Mel Bartholomew binnen. Dit jaar ga ik 1 of twee bakken maken om te kijken of het allemaal lukt (en om mijn vrouw niet gek te maken). Het boek is in het engels, het is gemakkelijk geschreven en voorzien van erg veel foto's. Het is een echte aanrader! Er schijnt volgend jaar een nieuwe versie uit te komen overigens. Maar goed, het concept anno 2012 is nog hetzelfde als dat van de jaren 60 - 70. Quote
nick86 Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik heb hem net ook in PDF. Ik ga hem nog even uitprinten. Helaas geen kleur. http://www53.zippyshare.com/v/99497864/file.html Quote
helen Geplaatst: 23 oktober 2012 Geplaatst: 23 oktober 2012 Bedankt nick!!! Heb hem net op mijn telefoon gedownload Morgen eens kijken of dat op mijn laptop ook wilt lukken. Heb het boek van Jelle van de makkelijke moestuin wel in huis en al vaak gelezen, maar snel gekeken staat hier nog veel meer info in!!! Dank je wel!!!!! Quote Groetjes uit de Betuwe
nick86 Geplaatst: 23 oktober 2012 Geplaatst: 23 oktober 2012 Ik heb hem zelf net uitgeprint op het werk haha doe waren wel veel pagina's haha. Ik ga ook lekker lezen thuis Quote
Gem Geplaatst: 24 oktober 2012 Geplaatst: 24 oktober 2012 Dank je wel Nick....ook ik heb hem net gedownload.Ga het straks eens rustig bekijken en "doorbladeren" Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
steenbok1980 Geplaatst: 24 oktober 2012 Geplaatst: 24 oktober 2012 Bedankt, ziet er goed uit. Met de winter voor de deur tijd om lekker door te lezen en inspiratie op te doen. Kan nog wel wat hulp gebruiken als "beginner". Quote
Patrick Geplaatst: 31 oktober 2012 Geplaatst: 31 oktober 2012 Dank voor het delen, heb het meteen op een sd kaartje gezet zodat mijn vrouw het kan lezen op haar e-reader. Quote Geen groente is lekkerder als uit eigen tuin...
nick86 Geplaatst: 1 november 2012 Geplaatst: 1 november 2012 Graag gedaan! Ik heb ook veel leesplezier er aan! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.