karin70 Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Ik heb nu sinds enkele maanden een koude kas van 12 M2. En ik ben nog een beetje zoekende wat ik er allemaal mee kan.Ik heb een kweektafel staan met potten met pepers, aubergine, basillicum en stekjes van tuinplanten.In de volle grond heb ik wat aardbeien gezet die ik overhad en wat sla.Wie heeft er ervaringen en tips voor mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 ervaringen: temperatuur en watergift goed in de gaten houdenwit kalken of temperzon maart t/m eind septemberventileren, liefst automatischbemesting zorgvuldig doserennare insecten vangen met Horiver gele vangplatensnel ingrijpen bij ziektesgrond jaarlijks schoonmaken met veel water kas eventueel met zwavel tips:kies voor de kas geschikte rassen sla, andijvie, etc.leuk voor warmteminnende kruiden, groenten, paksoileuk voor langer groeiseizoen dus vóórtrekken van plantentomaatjes! brandywine pink, kerstomaatjes, coeur de boeufdruif als je er de ruimte voor wilt nemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts