Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Mijntuin.org blokkeert leden op ip-adres!

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo,

zijn er misschien meer mensen die door mijntuin.org geblokkeerd worden? ik heb daar een account aangemaakt. ik geloof eergisteren en kwam een discussie tegen over het betaalsysteem van de site, waarop te lezen was dat er veel kritiek was. Goed het staat vrij aan de mensen om hun mening te geven. Maar nu schrok ik daar wel van en plaatste daarover een reactie. Echter nu is mijn account geblokkeerd... werkelijk ongelooflijk..omdat je je kritisch maar respectvol uitlaat.. waarschijnlijk is het op ip-adres gedaan want ook op mijn tablet kan ik de site niet meer bezoeken.

Dit tekent niet voor de site...moest het even kwijt

Groeten,

Johan

Geplaatst:

En dan is jouw eerste bericht op dit forum een klacht over een andere website?

De groenten!

Geplaatst:

Voor zover ik weet heeft dit forum weinig te doen met mijntuin,org. Stuur ze een berichtje op Twitter. Daar schijnen ze nogal eens rond te hangen, zo staat op de "Over ons" op de website:

Het begon allemaal op Twitter. Als fervent sociale medianoobs wilden we niet alleen ons sociale leven delen, maar ook het leven in onze tuin in kaart brengen.

Ze zijn alleen niet helemaal bekend met de betekenis van het slangwoord n00b, volgens mij...

Geplaatst:

Jammer dat soort websites. Herken het wel, heb het bij sommige games ook wel gehad. Bij een game loop ik er al denk nu 2,5jaar over te zeuren.. laatst weer 2 weken ban gekregen i.v.m. bewust oproer stoken Maar goed, kan bijna weer verder zeuren daar.

Maar goed, heeft uiteindelijk weinig te maken met dit forum idd

Of... We kunnen tenminste wel trots zijn dat we hier op dit forum geen last hebben van dat soort irritante moderators!

Geplaatst:

nieuw account aanmaken met ander ip adres ( met een proxy) en dan heel hard "lekker puh" roepen?

Geplaatst:
  • Auteur

Sorry dat ik hier meteen met de deur in huis val, maar ik ben radeloos!

ongelooflijk, op twitter mag ik ze niet eens volgen! ik ben een moestuinier, hou van bijzondere gewassen, vergeten groenten en knolgewassen..daarom werd ik lid van mijntuin.org.

hier staan mijn reacties, voor de geinteresseerden: http://www.mijntuin.org/activity/1198632

het is ongelooflijk, maar als ik mijntuin.org intyp krijg ik 'Forbidden

You don't have permission to access / on this server.'

te zien. dit is toch niet te geloven!

en op twitter..mag ik de mensen op hun verzoek niet volgen...

Ik ben blij dat mijn berichten hier niet verwijderd worden..nota bene deze site is gratis! van een commerciele site zoals mijntuin.org zou je gepast gedrag verwachten... hebben ze wel eens van 'the hell van dell' gehoord? waar dell de klacht van een klant niet serieus nam...ik denk dat ze daar nog wel wat kunnen leren..

..voorlopig mag ik de site niet meer op, zelfs niet m'n profiel invullen waar MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS staan.

ik ben echt verbijsterd..

sorry..maar ..ik weet niet wat ik moet doen.

Geplaatst:

Ze zijn wettelijk verplicht om, als je dat wilt, je profiel te verwijderen van hun website. Stuur ze een mail met daarin het verzoek om je profiel te verwijderen, als je daarmee zit. Verder denk ik dat je met klachten bij mijntuin.org moet wezen, niet hier. Wij zijn simpelweg een moestuin-forum, niets meer en niets minder

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Opstaan, het stof afkloppen en een andere website zoeken, ze zijn het niet waard ...

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:
sorry..maar ..ik weet niet wat ik moet doen.

Actief zijn op dit geweldige forum?

Geplaatst:

Mmmwwaa..., als ik zo die gelinkte discussie lees, kan ik niet bepaald concluderen dat je de discussie erg netjes voert Johan. Je reageert nogal vlammend op een postje van meer dan een jaar oud. Als moderator van die site was zou ik me dan ook afvragen met wat voor een figuur ik hier van doen heb.

ik ben een moestuinier, hou van bijzondere gewassen, vergeten groenten en knolgewassen..daarom werd ik lid van mijntuin.org.

Waarom in hemelsnaam? Ik krijg direct de indruk dat het meer om tuinaanleg gaat dan om moestuinen of groente.

Maar goed, op een andere site dezelfde klacht nog eens overdoen lijkt me niet de juiste manier van doen. Stuur de mensen achter de mijntuin.org een mailtje met dezelfde vragen als hierboven en wacht op antwoord.

En misschien moet een moderator alhier deze discussie op dit forum gewoon sluiten qua geen enkele relevantie etc...

Geplaatst:

Voor klachten over mijntuin en de afhandeling daarvan is dit forum niet het juiste platform. Ik sluit daarom dit topic.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.