Geplaatst: 19 oktober 201212 j Eerst even dit; Hallo allemaal! Ik ben Helen en woon samen met mijn vriend Gerben en twee katten ( Donder en Bliksem) in een dorpje in de betuwe/het rivierengebied. We wonen inmiddels bijna twee jaar samen, na een flinke verbouwing van zes maanden aan ons huis. Dit jaar zijn we voor de tweede zomer op een rij aan de slag geweest in onze achtertuin en heb ik dt jaar eindelijk mijn eigen moestuintje gekregen! Dit wou ik zo graag!!! Hieronder een idee van mijn makkelijke moestuintje. Dit is de plek achter in de tuin waar mijn moestuinbakken moesten gaan komen, één van mijn katten zit op de uitkijk Een vriend van ons heeft geholpen met het in elkaar zetten van de bakken. Hij is overal 60cm diep, zodat ik er goed bij kan en twee planken hoog. Onderstaande foto's zijn actuele foto's van wat van de groenten en kruiden die er nu nog in staan. Lollo rosso sla Marokaanse munt Winter prij Krul andijvie Hoop nog veel van jullie te mogen leren, alvast bedankt voor alle inspirerende verhalen en informatie die ik al heb mogen lezen Groetjes, Helen Groetjes uit de Betuwe
Geplaatst: 19 oktober 201212 j welkom, leuke opzet, en om het nog completer te maken wat hang bakken aan de houten wand?hang aardbei, hang tomaatjes of zogroetjes Wilma
Geplaatst: 20 oktober 201212 j Welkom! En die schutting er achter.. Handig! Bijvoorbeeld daar komkommers tegen aan en er voor in de bak dan nog sla bijvoorbeeld? Optimaal je ruimte benutten Oja, en zullen we wedden binnen hoeveel tijd je daar in het midden nog een bak wilt neerzetten? haha. De hobby waar je aan begint is verslavend 20 oktober 201212 j aangepast door Gast > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 oktober 201212 j Auteur welkom, leuke opzet, en om het nog completer te maken wat hang bakken aan de houten wand?hang aardbei, hang tomaatjes of zogroetjes Wilma Dank je wel Wilma!!! Een goed idee inderdaad!! Groetjes uit de Betuwe
Geplaatst: 21 oktober 201212 j Auteur Dank je wel allemaal voor jullie warme welkom!!! @dennis, a.s. seizoen ga ik mijn bakken voor het eerst het hele seizoen volledig gebruiken. Maar wie weer voor het seizoen 2014?? Voorlopig staan er eerst nog twee ligbedden tussen mijn groenten en kruiden Er zijn al wel wat vervolg plannen...- De grond nog wat ophogen, die is aardig ingeklonken...- Een klimrek in het linkergedeelte van de bak, (daar kan ik er het beste van alle kanten bij) voor bonen, tomaat en klimcourgette etc.- En een platte koude bak, op de bestaande bak voor sla met de pasen Maar ik sta open voor alle ideeen en adviezen!! Dus kom maar op!!! Groetjes uit de Betuwe
Geplaatst: 21 oktober 201212 j Welkom Helen Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.