Geplaatst: 23 oktober 201213 j Joepie !!!! Mijn man en ik hebben, met veel hulp van mijn zwager, een koude bak gemaakt De maten zijn: poten van 35 cm hoog, de bak is aan de voorkant 30 cm hoog en aan de achterkant 55 cm. De bak is 120 cm lang en 54 cm diep of breed, da's maar hoe je het bekijkt. Mijn schoonvader, gepensioneerd timmerman, maakt de raamkozijnen en dan hoeven we alleen nog glas te bestellen, dus met een beetje geluk staat hij er over 2 weken Ik heb nu nog een paar piepkleine kropjes tahtsai in de moestuin staan, maar die zouden dan, voor de vorst intreedt, kunnen verhuizen naar de koude bak Vanavond hebben we hem gebeitst, donkerblauw, hetzelfde als de schutting en de schuur. Hij staat op pootjes, da's fijn, dan kan ik er makkelijk bij en de kippen kunnen, bij zware regenval, eronder zitten Kortom: Ik ben helemaal blij !!!!!!!!!!!
Geplaatst: 23 oktober 201213 j Ja is altijd leuk zoiets, kan je toch veel mee doen met een koude bak,ik doe weleens iets in de volle grond en de dezelfde groente in de koude bak,en het verschil zie je echt goed succes.
Geplaatst: 23 oktober 201213 j Leuk, een multifunctionele koude bak!Alstie dadelijk echt helemaal af is, willen we natuurlijk wel een foto zien hè.
Geplaatst: 24 oktober 201213 j Auteur Dat ga ik proberen !!!! Ben ultra-slecht in foto's maken en plaatsen
Geplaatst: 11 november 201213 j Auteur De koude bak staat nu bij ons in de tuin, alleen moet mijn schoonvader het glas nog plaatsen in de raamkozijnen die hij gemaakt heeft. Gelukkig nog geen nachtvorst hier
Geplaatst: 13 februari 201313 j Ik heb een oud keukenkastje ( stond hier nog toen ik hier 20 jaar geleden kwam wonen) omgetoverd tot koude bak. Hierin zet ik in de lente plantjes om af te harden even kijken of ik de foto kan uploaden met ons gupje er bovenop. foto lukt nu niet volgt later In de kern van alle problemen schuilt een kans
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.