Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu namelijk een citroen gekocht en wat moet je dan doen als je de zaadjes eruit heb gehaald? Moet je ze drogen? Of moet je ze er meteen in stoppen? En hoe diep moeten ze dat?

Help me! :P

mvg Magia

Geplaatst:

Ok dankje maar die dingen zitten in een vliesje in een vvliesje en in nog een vliesje.. Moet je die nog weghalen of niet?

Geplaatst:

Ik heb in het voorjaar een paar pitjes in de grond gedaan van citroen,en een manderijn of sinaasappel(dat weet ik niet meer). 2 citroentjes zijn aangeslagen,en dat zijn nu boompjes van zo'n 16 cm. Het andere boompje is net 5 cm.Ik heb de pitjes eerst gedroogd,en toen in potgrond met wat zand gemengd,zo diep als het pitje zelf is.Na het verspenen heb ik ze wat dieper gezet. Bij het citroentje haal ik de zijtakjes steeds weg,want ik wil een stamboompje

Geplaatst:

@Indy ,

Hoewel ik met citroen boompjes geen ervaring heb , het is beter van de zijtakjes er een tijd aan te laten.

De stam wordt veel steviger en dikker . mensen maken vaak de fout door veel te snel op te snoeien.

Geplaatst:

Ik heb er een kasje om heen gemaakt van een doorgeknipte petfles.Ik sprayde af en toe,als de grond weer was gedroogd ,met een plantenspuit.Na een paar weken kwam de eerste ,en enkele dagen daarna de tweede en derde.De andere,sinaasappel/maderijn,stonden buiten,op dezelfde wijze en heeft er iets langer over gedaan.Ze stonden wel lekker in het licht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...