marietje01 Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 HalloIk ben nieuw op dit forum en ook zeker nieuw met moestuinieren. Ik heb sinds dit jaar een eigen tuin, en een moestuintje. Hier heb ik (oa) rode kool en brocolli in geplaatst, maar nu heb ik een (domme) vraag. Mijn rode kool en mijn brocolli bestaan nu uit gigantische bladeren! Hoort dit? en wanneer kan ik verwachten een kooltje/brocollitje te gaan zien? Ik ben namelijk erg enthousiast geworden over (moes)tuinieren en kan haast niet wachten!Bedankt! Quote
LucV Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Welkom, Domme vragen bestaan niet. Het is inderdaad moeilijk om in je enthousiasme af te wachten maar geduld is wel nodig. Het duurt even voordat zich er een rode kooltje vormt. Mogelijk is er toch al een klein kooltje zichtbaar in het hart van de plant. Ter illustratie is een afbeelding van de verschillende stadia toegevoegd: Quote
marietje01 Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Geplaatst: 3 juni 2010 Ah bedankt! Mijne is nu bij 4 vrees ik, dus dat duurt nog even! Maar ik ben er weer van overtuigd dat er nu wel een kool komt haha! Bedankt! Quote
LucV Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Mocht je nog twijfelen hierbij ook nog de teelschema's. Dan weet je ongeveer wanneer je de oogst kan verwachten . Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.