arca Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Heb een vraag omtrent zaden ik heb wat taugezaad en een ander zaad gekregen, die heb ik in een bakje gedaan, en bevochtigd met keukenrol.Kijken wat er gebeurd.Ben wel beetje vroeg hiermee denk ik... , maar wat is t vervolg als ik t een week laat staan? Gr. genieten
Jorieke123 Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Je bedoelt dat je kiemgroenten wilt kweken? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
arca Geplaatst: 19 december 2012 Auteur Geplaatst: 19 december 2012 Je bedoelt dat je kiemgroenten wilt kweken? Ja. genieten
Kamilla Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Ik denk dat de tijd waarin je iets zaait (kiemt) er binnenshuis niet toe doet. Dat kan volgens mij altijd. Hoeveel tijd het nodig heeft, is een kwestie van goed in de gaten houden en oogsten wanneer jij vindt dat het een geschikte lengte heeft.
Jorieke123 Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Zie bijvoorbeeld ook hier: kiemgroenten-t1912.html en hier: kiemgroente-t475.html En met zoekwoorden als 'taugé' en 'kiemen' kom je ook een heel eind hier op het forum. Ik sluit dit nieuwe topic, nieuwe vragen kunnen worden gesteld in de oudere topics. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten