Geplaatst: 24 december 201213 j Om de luchtvochtigheid te regelen hebben we een sierbakje met water op de houtkachel staan.Dit verdampt wel wat water maar mogelijks niet genoeg maar aangezien de keukendeur, gelijk alle andere, steeds open staat, komt er wel wat damp van het koken in de living ook.Nu vraag ik me af welke kruiden men in zo een bakje aan het water kan toevoegen?Momenteel zit er tijm en rozemarijn in en dit geeft wel een redelijk frisse geur.Mogen er blaadjes van de kerrieplant bij? Of klimop, dit laatste schijnt goed te zijn tegen de hoest van kinderen.Eucalyptus bladeren, zou dat ook helpen? Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 24 december 201213 j Ik zou gewoon eens testen wat je lekker vind...bijvoorbeeld in de morgen munt om mee wakker te worden, en in de avond lavendel...je kunt er ook stukjes citroen of sinaasappelschil in doen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.