Geplaatst: 30 december 201212 j Beste Forumleden, Wij zijn op zoek naar zaden van stokbruinebonen.Weet iemand een leverancier. Bij voorbaat dank voor beantwoording, Ton en Hennie van den Heuvel
Geplaatst: 30 december 201212 j Vreemd, ik ken ook alleen stambonen. Misschien dat er pronkbonen bedoeld worden die na het koken er ook bruinig uitzien.
Geplaatst: 30 december 201212 j Auteur Beste, Jaren geleden heb ik "ergens" van een kwekerij uit het noorden stok bruine bonen gekocht met een zeer goede opbrengst. Met groet
Geplaatst: 30 december 201212 j Ook geen herinnering meer van iets van de naam? Welke kleur hadden de peulen?Welke kleur hadden de bonenzaden (voor het koken)?
Geplaatst: 30 december 201212 j Auteur Beste Jorg, De bonen waren identiek aan de stambonen. Het mooie was dat het drogen aan de stok min of meer vanzelf ging Op internet lees ik ook over stokbruine bonen maar kan geen enkele leverancier vinden. Prettige jaarwisseling gewenst, Ton en Hennie van den Heuvel
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.