Geplaatst: 4 januari 201313 j tip: tomaat van 14 m lang! http://www.hebikietsgemist.nl/aflevering/94718/nederland-2/de-wilde-keuken/tomaat-.html Wie weet wat die lekkerste tomaat is in het programma?
Geplaatst: 5 januari 201313 j Leuke uitzending..jaloersmakend die vrachtwagens vol tomaten. De kweker zal de naam niet prijsgeven, maar het zal vast zoiets als Supersweet 13485 F1 zijn...Geef mij maar Rose de Bern..Trouwens het idee om je tomaat maar door te laten groeien in je keuken kan natuurlijk alleen maar zo mooi als je een hele lichte zonnige keuken hebt, volgens mij is het dus nep. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 januari 201313 j Of groeit de plant zo omdat hij op zoek is naar licht facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 januari 201313 j Toch grappig, zo wist ik weer niet dat je ook groene tomaten door de puree kan doen Handig om te weten voor het eind van dit seizoen!
Geplaatst: 5 januari 201313 j Leuke uitzending inderdaad. Die lekkerste tomaat lijkt, volgens mij, een beetje op een olijftomaat. Of zit ik er naast?
Geplaatst: 5 januari 201313 j hmm, ik dacht toen ik het keek: pruim tomaat noem je dat toch? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 6 januari 201313 j Tja, maar die pruimtomaten kunnen ze de laatste tijd ook alweer zo kweken dat ze alleen maar naar water smaken Als ze daar nou eens wat aan doen? In plaats van steeds maar andere soorten of rassen te nemen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 januari 201313 j Tja, maar die pruimtomaten kunnen ze de laatste tijd ook alweer zo kweken dat ze alleen maar naar water smaken... En dan zijn ze niet te pruimen
Geplaatst: 6 januari 201313 j hmm, ik dacht toen ik het keek: pruim tomaat noem je dat toch? Ik heb even gegoogled en denk dat je gelijk hebt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.