Geplaatst: 25 februari 201114 j Stekken gaat nu goed hoor, gisteren nog 40 stekjes gemaakt hier > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 25 februari 201114 j Nee zover ik weet is het winterstek met hieltje, Ik ben mijn hele oude prachtige heg aan het veragge voor het zetten van vakken buxus in de moestuin, aan een kant zonde maar de vakken worden ook weer mooi.Geeft wel mooi vertakte en compacte stekken een goed gesnoeide heg. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 25 februari 201114 j 1 kant van onze buxus staat tegen een andere struik/ je hebt er geen zicht op, Kan daar dus lekker stekjes van pakken Hoe groot zijn jouw stekjes hans?? Hier zijn ze meestal 10cm > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 25 februari 201114 j Even na gezocht, jullie hebben gelijk! Ik moet het toch maar bij fruitbomen houden Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 25 februari 201114 j hmm,, Hij staat er denk wel goed bij toch? nooit mest gehad! Wel een beetje uit model, maar staat ook eigenlijk in een hoekje dat we amper zien > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 25 februari 201114 j Ik had hier een eekhoorn staan! Foto's komen er aan. Die struik! Vind hem er toch een beetje op lijken Alleen hier is binnen kant geel, bij jou de buitenkant.. en dit is geen buxus > Planten kopen? Doe het bewust!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.