reina Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 Hallo,Ik heb vorig jaar al stiekem meegelezen op het forum en zal me nu maar eens bekend maken Mijn naam is Reina en ik ben al een paar jaar lekker in mijn tuintje aan het rommelen om wat te kunnen ontspannen. Inmiddels is mijn tuintje een klein snoeptuintje geworden met veel bessen, frambozen, braam, druif en aardbei. Vorig jaar heb ik ook een aantal mini fruitboompjes geplant waarvan ik hoop dat ik dit jaar mag oogsten. Ik heb nu sinds een jaar een kleine kas in de tuin (2x2m) en daar heb ik afgelopen jaar tomaten, paprika,s en meloenen gekweekt. oja, en een superlekkere snackkomkommer. Dus dat ga ik dit jaar weer doen. En ik heb nu een kleine moestuinbak om wat meer groente te leren eten Vandaag ga ik al beginnen met het zaaien van de paprika's, dus voorjaar kom maar op groetjes, Reina Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lynn Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
CorvK Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 Hallo,........ oja, en een superlekkere snackkomkommer. .......groetjes, ReinaWeet je nog welk ras dat was Reina? Ben nog op zoek naar een lekker ras voor mijn vrouwtjes (zelf lust ik ze n.l. niet) . Quote Mvrgr. CorvKhttp://www.rotsplantenvereniging.net/http://delangstraat.groei.nl/
Berry Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 Welkom en veel succes! Quote http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl
reina Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Geplaatst: 27 januari 2013 bedankt voor alle welkoms Hallo,........ oja, en een superlekkere snackkomkommer. .......groetjes, ReinaWeet je nog welk ras dat was Reina? Ben nog op zoek naar een lekker ras voor mijn vrouwtjes (zelf lust ik ze n.l. niet) . de snackkomkommer is crispy salad F1 . ik vond deze erg lekker en makkelijk in de kweek aangezien ik maar 1zaadje had geprobeerd en dus 100% succes had:-) ik ben zelf niet zo dol op kokommer maar deze vond ik erg lekker. Quote
renze Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 zou t met snackkomkommer goed gaan als je dat ik maart/april in volle grond buiten zou zaaien? of raden jullie aan om t in feb/maart binnenshuis te zaaien in bakjes en later uit te potten in de volle grond?kan je trouwens van de snackkomkommers ook plantjes kunnen kopen? Quote
RobO Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 eigenlijk moet ie in de kas aldi verkoopt wel eens plantjes Quote
reina Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Geplaatst: 27 januari 2013 ik begin in maart binnen met de komkommer. en dan eind mei de kas in. Volgens de beschrijving kan ie ook buiten maar dan is de opbrengst veel minder en met al die nattigheid in dit land (NL) wordt het buiten niet echt makkelijk. Quote
renze Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 oke dus buiten kan ook, alleen dus mindere opbrengst, maakt mij eig weinig uit aangezien we niet veel komkommers eten maar t is zo nu en dan wel lekker.vorig jaar had bij volkstuin ook een man paprika planten buiten staan en hij had vorig jaar veel paprika's kunnen oogsten, en hij heeft net als mij een heel mooi stukje waar veel zon komt, dus ik ga dit jaar ook paprika's verbouwen, reina mss ook wat voor jou want paprika is wel iets wat je eig veel gebruikt voor eten, wij eten geregeld rijst waar dus ook vaak paprika in komt en als je dan in de supermarkt kijkt hoeveel die kosten waar kan je eig aan zien welke kleur paprika je zaait? Quote
reina Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Geplaatst: 27 januari 2013 waar kan je eig aan zien welke kleur paprika je zaait? aan de beschrijving op het zakje zaad ik heb nu verschillende paprika en pepers gezien en ik zie allen verschil in zaadgrootte. maar wat er precies uitkomt is een verassing als je geen beschrijving hebt Quote
renze Geplaatst: 27 januari 2013 Geplaatst: 27 januari 2013 ok tnx, maarja alle 3 de kleuren zijn wel lekker, hoewel ik de rode t lekkerst vind Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.