Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo allemaal, is er iemand van wie ik 1-3 paprikazaadjes zou kunnen scoren? Ik heb geen kas en weet ook niet of de paprikaplant wel groeit zonder kas in NL, maar het lijkt me wel leuk om te proberen

Mijn moestuin heeft zon van, in de zomer, 10 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds, volop dus

Alvast bedankt !!!

Nynke

Geplaatst:

Als t weer meezit kan t zeker hoor! Ik zou alleen niet te lang meer wachten met zaaien

Ik heb eigen geoogste snack-paprika zaden (oranje) zonder garantie en zoete rode blokpaprika (je hebt wel 100 soorten paprika, maar dit is gewoon de soort die ook in de winkel koopt zeg maar).

Als je je adres via PM stuurt, dan zal ik wel een paar zaadjes naar je sturen als je wilt!

Let wel, snackpaprika gaat goed in pot, en blijft mooi klein, maar "gewone" paprika wordt best een forse plant hoor!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:
  • Auteur

Je krijgt zo een berichtje Eva, bedankt !!!

Geplaatst:

graag gedaan hoor!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Hoi,als het goed is krijg ik ze van de week binnen,sweet banana,kijk maar bij zaadhandel van der wal,daar heb ik ze besteld als je ze wil,dan hoor ik het wel in een pb

of als iemand anders deze wil, ik heb er toch teveel.

Geplaatst:

Hoi Nynke,

Ik heb ook nog wel paprika zaadjes (uit een turkse toko), mocht je nog wat willen hebben geef maar een gil

Groet Wes

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb Jeanne een peebee gestuurd, hardstikke lief van je !!

Wes, bedankt voor je aanbod !!!! Ik denk dat ik nu wel genoeg heb voor mijn minituintje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic