Manuela88 Geplaatst: 31 januari 2013 Geplaatst: 31 januari 2013 Hallo Allemaal Ik ben Manuela 24 jaar en woon in Drenthe We hebben een redelijk stuk grond en een deel zo ong 30 bij 30 meter wil ik als moestuin ( eventueel een kas ) gaan maken.en dan maar zien of het bij dat stuk blijft Wel heb ik al wat zaad geplant zoals tomaten en dat soort dingen.dit staat nu nog binnen in kleine kasjes.Ik hoop hier de informatie te kunnen vinden zodat ik mijn moestuin het beste kan inrichten en tijd van bepaalde soort wat ik dan moet zaaien. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 31 januari 2013 Geplaatst: 31 januari 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
meekje Geplaatst: 31 januari 2013 Geplaatst: 31 januari 2013 Welkom!Succes met je moestuin Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Lynn Geplaatst: 1 februari 2013 Geplaatst: 1 februari 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
hayays Geplaatst: 3 februari 2013 Geplaatst: 3 februari 2013 welkom Quote voor de eerste keer een moestuin, maar wil precies niet heel goed lukken.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.