melek Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Hallo, Ik heb een tuintje en kom er gewoon niet aan toe. Er staat nu een bankje in en een paar stuiken.Ik woon in Geleen. Ik heb liever dat iemand hem gebruikt dan dat het een onkruid bende gaat worden. De tuin is te bereiken van buitenaf. Ik hoef er niets voor te hebben. Het enige wat ik zou willen is dat mijn struikjes af en toe eens gesnoeid worden en ik wilnog op mijn bankje kunnen zitten. Dus, als ik iemand, die heel serieus is, hier een plezier mee kan doen, dan zou dat fijn zijn. e-mailadres verwijderd door moderator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoef Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Hallo, Wat leuk dat u uw tuin aanbiedt! Ik ben net begonnen met verticaal tuinieren op mijn dakterrasen krijg er steeds meer passie voor.. Daarom ben ik druk op zoek naar een tuintje! Ik heb een jong dochtertjedie het heerlijk vind om door de modder te scharrelen dus ik zoek wel ergens waar niet gespoten wordt met chemicalien.. Ik hoop dat uw tuintje nog vrij is =D We kunnen de oogst overigens delen als u dat prettig zou vinden! Ik woon zelf ook in geleen, groetjes Zoe en dochtertje Kaya Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts