eddie Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Hallo,kan iemaand mijn vertellen waar ik zaden kan bestellen en pootaardapelen via een site .Ik woon in het buitenland en hier is alles erg duur. alvast bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Hallo Eddie, welk buitenland bedoel je? En moet de webshop in dat buitenland leveren? Of kan dat in Nederland en neem je het dan zelf mee naar het buitenland? Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Kan je daar wel gewoon aardappelen kopen in de supermarkt? Je zou die kunnen proberen. Ooit van een oudere buurman op de tuin opgestoken. Je wast de piepers 2x en droogt ze goed af. Dit om eventuele kiemremmers af te spoelen. Laat ze kiemen en poot ze dan. Grote exemplaren snijdt je gewoon door. Je kan ook kijken of je een aardappelboer in je omgeving hebt die wellicht biologisch kweekt. Dat is vaak een stuk goedkoper. Dan kan je die gewoon behandelen als een pootaardappel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lombok Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Zaadhandel BAKKER Hilegom is internationaal. Quote Ik huur kavels bij Volkstuinvereniging 't Boeskoolhöfke te Oldenzaal( www.hetboeskoolhofke.nl) Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie Posted February 10, 2013 Author Share Posted February 10, 2013 hallo fijn dank jullie wel voor de info. Laaste vraag als je aardappels poot moet je dan iets toevoegen .Ik wil geen gif in de moestuin uiteraard.groet ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lombok Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 @ed: ik doe zelf helemaal niets erbij tenzij algvorming is dan een beetje kalk en dit licht in harken. Succes ermee. Quote Ik huur kavels bij Volkstuinvereniging 't Boeskoolhöfke te Oldenzaal( www.hetboeskoolhofke.nl) Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie Posted February 10, 2013 Author Share Posted February 10, 2013 ok dank je lombok er kan zo veel fout gaan en al dat werk voor niks is zonde en weer een jaar wachten is ook niet leuk.nu hopen op goed weer en ploegen maar weer groet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts