Essie28 Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Voor het maken van verhoogde bedden in onze moestuin zijn we op zoek naar houten planken. En voor de koude kas zijn we op zoek naar ruiten. Heeft iemand nog iets liggen wat we mogen hebben/overnemen? Quote
Sovreze Geplaatst: 10 februari 2013 Geplaatst: 10 februari 2013 Ik denk dat er weinig tuinders zijn, hier op het forum, die dat zelf niet al heel goed kunnen gebruiken.Misschien even op marktplaats.nl kijken? Quote
Essie28 Geplaatst: 10 februari 2013 Auteur Geplaatst: 10 februari 2013 Ja toen ik dit stuurde dacht ik al wel dat ik zo'n antwoord zou krijgen maar ja ik dacht ik probeer het toch. Vaak krijg ik dan ook nog wel eens een goede tip waar ze goedkoop te koop zijn. Quote
RvO Geplaatst: 11 februari 2013 Geplaatst: 11 februari 2013 ... En voor de koude kas zijn we op zoek naar ruiten. Heeft iemand nog iets liggen wat we mogen hebben/overnemen?Ik heb niets voor je liggen, maar je zou eens kunnen kijken in de koopjeshoek bij Ikea. Daar hebben ze onregelmatig licht beschadigde deuren voor vitrinekasten compleet met scharnieren. Die zijn nog heel goed bruikbaar voor een koude bak. Prijs enkele euro's.Misschien heb je ook wat aan deze site: www.kringloopbouwmaterialen.nl Quote
prettig gestoord Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Essie, wij hebben die van ons gemaakt van gratis pallethout..de niet behandelde soort!!!Pallets staan vaak gratis op te halen op marktplaats of in de buurt Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Essie28 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 Dank jullie voor de tips! Ik ben er druk mee bezig:) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.