Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hallo allemaal

hannabelgje

Recommended Posts

Ik ben Hanna en na jaren weinig of niks met moestuinen gedaan te hebben, ga ik dit jaar weer beginnen, voornamelijk op de makkelijke moestuin manier. 15 jaar geleden had ik samen met schoonzus en mijn vader een volkstuintje, na een grote verhuizing naar België ben ik daar in de tuin mijn eigen moestuintje begonnen, maar naar mate de beestenboel groeide, werd de moestuin kleiner en verdween zelfs helemaal. De kippen een eenden name dat deel van de tuin over en de jaren erna heb ik alleen wat gedaan in speciekuipen.

Nu ga ik weer vol aan de gang, maar dan in tuintjes van 120X120 cm en wel meteen achter het huis. De kippen en eenden gaan weer ruimte in moeten leveren en er wordt een nieuwe grote ren voor ze gebouwd. Op die manier heb ik stukken volle grond die ik wil gaan benutten voor grote planten als pompoen en courgette en ik wil ook de hond een stuk tuin teruggeven om in de kliederen.In de kippenren wil ik appelboompjes plaatsen voor schaduw en om zelf appeltjes te kunnen oogsten natuurlijk.

Jullie zien het, grootste plannen. Maar de eerste bak staat al gevuld op zijn plekjes dus laat het mooie weer maar komen.