Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

paar zaadjes gezocht


Eva

Aanbevolen berichten

dank je voor de site! zij heeft nog een aantal kruiden die ik graag wil hebben...

 

lief van je aanbod maar het gaat me specifiek om die twee soorten...

ik hoef er niet veel van gewoon twee of drie zaadjes. om de soort uit te proberen, ik hoor er veel goeds over!

volgend jaar heb ik zelf veel tomaten zaden, dan kun je wel wat van me krijgen...ruilen en weggeven is leuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou denken:

 

Ga google'en op de naam van het bedrijf,

mail veel/goed met ze, dan merken ze wel dat je alert bent en niet simpel te pakken bent,

 

En als je het echt niet vertrouwd:

Annuleer je bestelling

Bestel eerst is iets met een kleiner bedrag

Kijk of je dat ontvangt, zo ja? Dan bestel je de rest ook.

 

Doe ik ook soms als ik bij webshops bestel, regelmatig bestel ik laserlampjes in hong kong om te verkopen op marktplaats, maar als ik het bij een webshop koop waar ik voor het eerst kom? Bestel ik eerst iets t.w.v. €1,- en als ik dat ontvang? Dan pas de rest.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou denken:

 

Ga google'en op de naam van het bedrijf,

mail veel/goed met ze, dan merken ze wel dat je alert bent en niet simpel te pakken bent,

 

En als je het echt niet vertrouwd:

Annuleer je bestelling

Bestel eerst is iets met een kleiner bedrag

Kijk of je dat ontvangt, zo ja? Dan bestel je de rest ook.

 

Doe ik ook soms als ik bij webshops bestel, regelmatig bestel ik laserlampjes in hong kong om te verkopen op marktplaats, maar als ik het bij een webshop koop waar ik voor het eerst kom? Bestel ik eerst iets t.w.v. €1,- en als ik dat ontvang? Dan pas de rest.

 

ja, maar dan moet ik wel twee keer portokosten betalen...en ik ben nederlander hé!

 

wouttie75 had weer goede ervaringen met haar...kijk, dat is waarom ik het een niet weet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...