Geplaatst: 15 februari 201312 j Hallo allemaal,Ik ben Teun en ik heb ook een moestuin. Ik teel vooral aardbeien maar ook veel zonnebloemen. Ik heb momenteel ongeveer 50 aardbeien planten en ongeveer 50 aardbei stekken. De zonnebloemen teel ik vooral voor de zaden die zijn weer voor de vogels en onze eekhoorn. Foto's komen nog! M.v.g.Teun
Geplaatst: 15 februari 201312 j Auteur Hallo,Zoals beloofd de foto's: De stekken De planten Er staat veel onkruid tussen en daarom ga ik ze in het voorjaar allemaal uit de grond halen, splitsen en dan ergens anders weer neerzetten.M.v.g.Teun
Geplaatst: 15 februari 201312 j ja ,opschonen lijkt me wel nodig zie door het bos de aardbeiplantjes haast niet meer. geeft niet hoor er is alle tijd om dit in orde te krijgen. maar als ik voor het zeggen had zou ik de aardbeiplantjes laten staan en alle onkruiden verwijderen.welkom op dit forum. veel genoegen met lezen hoe het een ander het beste kan.
Geplaatst: 16 februari 201312 j Auteur Maar als ik ze uit de grond haal, splits en dan weer plant heb ik ongeveer vier keer zo veel planten. Dus ook 4 keer zo veel aardbeien.
Geplaatst: 17 februari 201312 j Ha broertje ik zal er van de week wel een keer overheenmaaien Omdat het kan.
Geplaatst: 17 februari 201312 j Auteur Dat hoeft niet, maai het gazon maar dat is veeel belangrijker!! Of het pad naar jou tunnel . M.v.g.T-T
Geplaatst: 17 februari 201312 j Ah, daar hebben we Teun weer. Welkom terug. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.