Geplaatst: 26 februari 201114 j Hoi allemaal, Ik, mijn vrouw en onze twee dochter hebben sinds dit jaar onze eigen moestuin, dit is voor ons heel erg nieuw maar we hebben er ongelooflijk veel zin in.de tuin is 100 m2. Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen.Ik ben vooral een lezer, iedereen veel plezier gewenst met jullie tuinen.
Geplaatst: 26 februari 201114 j Je bent niet de enigste hier die aan zijn eerste of tweede seizoen begint. welkom Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 26 februari 201114 j Welkom, veel plezier alvast! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 26 februari 201114 j Inderdaad welkom, en veel plezier in de tuin toegewenst. Fellow Purmerenders Toevallig ook op de fenix? Comprehend and copy Nature
Geplaatst: 26 februari 201114 j Auteur Nee wij zitten bij de punt. naast de n244. Fenix vlak bij het kinderparadijs?
Geplaatst: 26 februari 201114 j Ja, alleen dan aan de overkant van de ringvaart, eigenlijk in de baanstee, maar dan tegen de dijk aan. De punt ken ik trouwens niet qua naam, is dat in dat weiland aan de kant van kwadijk? Ik kijk wel even op een kaartje Comprehend and copy Nature
Geplaatst: 26 februari 201114 j Auteur Ja, alleen dan aan de overkant van de ringvaart, eigenlijk in de baanstee, maar dan tegen de dijk aan. De punt ken ik trouwens niet qua naam, is dat in dat weiland aan de kant van kwadijk? Ik kijk wel even op een kaartje precies daar ja. het zijn er eigenlijk 2 Wic zit op de eerste helft van het complex en de punt op het achterste gedeelte.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.