Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar circa 8 plant uitjes voor rode ui. Ik heb niet meer ruimte. Dus een hele zak kopen vind ik zonde. Ik wil er gewoon voor betalen kost prijs plus verzendkosten.

Geplaatst:

Ik kocht gisteren bij de Intratuin voor iets van 2 of 3 euro een hele zak, daar kun je het bijna niet voor versturen zou je zeggen? Of woon je niet bij een Intratuin in de buurt?

Geplaatst:

Voor het geval je geen rode plantuitjes kan vinden. Ik kan je wel helpen aan witte plantuitjes (snowball), of rode zaaiuitjes (roja de niort).

Overigens had ik een tijdje geleden een korte discussie met een andere klant bij het lokale tuincentrum. Die klaagde dat'ie nergens rode plantuitjes kon vinden.

Oeps, ik zie nu pas dat de plantuitjes eigenlijk winteruien zijn. Die had ik dus afgelopen najaar moeten planten . Na ja, dan maar zo snel mogelijk planten, zodra de vorst uit de grond is.

Geplaatst:

Jeanne,

Even voor de zekerheid: wil je plantuitjes of zaadjes?

Doe maar even een pb met je adres, dan stuur ik ze op.

Goedenacht, RvO

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...