Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hallo

mesi

Recommended Posts

2013030313361373361362337579.jpg2013030316580263431362337624.jpg

Hallo,

Vorig jaar zijn we voorzichtig begonnen wat groente en fruit in onze tuin te zetten. Alles kriskras door elkaar maar toch met een behoorlijke oogst.

Een tijdje geleden las ik over de makkelijke moestuin. Dit leek me wel wat. Eerst wilde ik de bakken zelf maken maar ze waren deze week in de aanbieding voor 15 euro en daar kan ik niet tegenop.

De groene groente en kruiden gingen allemaal goed. Alleen de aarbeien, bramen en bessen waren al op voor ze voor ons rijp genoeg waren. Het stikt hier van de vogels. (gelukkig)

Vandaar dat we een net wilde spannen. Opzoek naar tuinpalen/ pvc buizen systemen bedacht ik dat we nog een oude partytent hadden. Morgen een tuinnet halen en eroverheen spannen. Ik weet niet of het lukt maar het is de moeite waard om te proberen. Nou staan de bakken weer niet in het midden dus morgen uitscheppen en opschuiven maar het wordt prachtig weer!!

Op internet vond ik een site waar ze voor een paar dubbeltjes kleine hoeveelheden zaad verkopen. Zakjes van 5 of 10 zaken. Ideaal want ik vind veel verschillende dingen proberen het leukst.

Hoe ik het allemaal kan doen kan ik hier op het forum wel lezen heb ik gezien. Leuk! Ik heb er zin in.

Groeten Mesi