T&M Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 De savooikool spruitjes en spinazie die ik begin februaribinnen had gezaaiden ondertussen verspeend beginnen een mooie grootte te krijgen. Vanaf wanneer kunnen we deze buiten planten? Uiteraard nadat ze afgehard zijn maar ik neem aan datr dit toch al kan voor de ijsheiligen toch? Quote
RobO Geplaatst: 6 maart 2013 Geplaatst: 6 maart 2013 hangt wel van de soort af;standaardvraag: wat stond er op het zakje? of kijk ff hier Quote
T&M Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Geplaatst: 6 maart 2013 Heb savooikool en spruitkool plantjes van 8 cm met 4 echte blaadjes. Ook rode kool witte kool en bloemkool. Enkel kiemblaadjes nu. Op zakjes stond bij allen vanaf februari maart binnen zaaien voor de rest niets. Ha uiteraard ook buiten gaan zaaien vanzodra dit kan. Quote
RobO Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 dan zou ik nog even wachten en buiten uitplanten na de vorst van de week; wij planten ze uit als ze een cm of 15 groot zijn Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.