Kuikhoven Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Hallo, Ik ben opzoek naar een, niet te dure, kas.De staat maakt me niet veel uit zolang hij nog maar heel is of goed te maken valt. Qua grote heb ik ook geen voorkeur. Het belangrijkste is de prijs. Dus mocht je er nog eentje hebben staan, of iemand weten die er één heeft maar eigenlijk niks meer mee doet en voor een zacht prijsje weg wil doen.... Dan hoor ik het graag. Waar in Nederland maakt niet uit, we willen er best een stuk voor rijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merel Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Misschien krijg je hier een reactie, maar wij hebben onze slag geslagen op marktplaats. Ze gaan snel, maar als je het een tijdje bijhoudt kun je volgens mij redelijk makkelijk aan een goede 2ehands kas komen. Succes! Quote indefruitboomgaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuikhoven Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 Ik heb op marktplaats ook een bericht gezet en zit er regelmatig te snuffelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Ja, ik zou ook vanaf nu dagelijks op Marktplaats kijken, ik heb de mijne er ook vandaan. Prachtig kasje, halve land voor doorgereden, heel tevreden. Als je 'tuinkas gebruikt' intoetst, krijg je alleen dat wat je zoekt. Inmiddels plaatste je een bericht, maar ik laat deze gewoon staan. Heb je deze gezien? Bieden vanaf 7500 euro... http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/tuinhuisjes-blokhutten-en-kassen/m651692749-tuinkas-aluminiumen-glas.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuikhoven Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 hahaha ja dat is een mooie kas en ook helemaal niet duur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts