Ga naar inhoud

Spruitkool plantjes: 8-10cm lang en dun

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na een week zijn mijn spruitkool zaadjes uitgekomen? ontkiemt? Ik ben een leek, sorry

In ieder geval! een enkeling is nu (na 2 weken zaadje geplant te hebben) al zo'n 8-10 cm en hangen helemaal krom en steunen op de flap van mijn eierdoos (geplant in)

Is dit normaal? moet ik ze, ondersteunen? Ga ondertussen even een foto maken ter verduidelijking.

Vriendelijke bedankt,

Stef

img019280551362904426.JPG

Geplaatst:

Damnit haha, ik had ze nu voor het raam te staan, boven de verwarming, daar ging is dus waarschijnlijk al de fout in.

Wat is `koud´ staan in jouw inziens? Moeten ze uberhaupt in een kweekbakje binnen?

Geplaatst:

Ik heb de zaadjes opnieuw 'geplant', ik heb het bakje nu boven in een onverwarmde kamer staan, op de vensterbank en dan zet ik ze na de vorstperiode wel buiten neer! Ik ben benieuwd!

Geplaatst:

Bedankt namens een ander leek. Ik heb de afgelopen dagen verschillende dingen voorgezaaid en alles lekker warm in de kamer laten staan.

Net alles verplaatst naar de garage. Behalve de paprika's,pepertjes, meloen, gourgette en aubergine. Die moeten toch wel warm?

Er kwamen net voorzichtig twee zaadjes boven de grond kijken. Ik hoop dat ik ze voor ben!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...