Geplaatst: 13 maart 201312 j Hallo! Wie zaadjes van de meloenpeer voor mij! In ruil daarvoor heb ik zaadjes van de tomato jelly bean hybrid (grape tomaatjes) of aardbei alpine white soul (fragaria vesca). 16 maart 201312 j aangepast door Gast Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Geplaatst: 15 maart 201312 j Ik heb zaadjes van snackpaprika besteld en van snackkomkommer, die zocht je ook he?Ik moet even kijken hoeveel er in een zakje zitten, anders wil ik er best een paar opsturen. Ik zie dat er helaas niet zoveel in zitten, maar ik heb ze besteld bij 123zaden.nl , misschien kun je ze daar bestellen, zijn maar iets van 1 euro per zakje.
Geplaatst: 16 maart 201312 j Auteur Malouis! Ik heb je een pm gestuurd! Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Geplaatst: 16 maart 201312 j Auteur Dank je wel sunny voor het meedenken! Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Geplaatst: 16 maart 201312 j Auteur Bedankt Malouis voor het snelle reageren! Ben nu alleen nog op zoek naar zaadje(s) van de meloenpeer! Dus als iemand iets heeft.....! Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Geplaatst: 16 maart 201312 j Auteur Heb je een pm gestuurd Indy! Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Geplaatst: 18 maart 201312 j Nee,maar vorig jaar waren er planten bij de Lidl,tegelijk met alle kuipplanten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.