Geplaatst: 15 maart 201312 j Hey iedereen, ik ben Wouter, 26 jaar uit Antwerpen.Ik woon op een appartement maar ik kweek op een grote vensterbank.Dit is het tweede jaar dat ik dit doe, en ik amuseer mij er enorm mee. Ik ben hier op het forum om wat meer kennis op te doen en om wat zaadjes of stekken te ruilen.
Geplaatst: 16 maart 201312 j Welkom! En veel plezier! Ik ben net begonnen met zaaien! De basilicum en de tomatenplantjes komen al op! Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Geplaatst: 16 maart 201312 j Welkom. Heb je ook van die plastieken flessen voor je raam hangen? Zo'n verticale tuin?
Geplaatst: 17 maart 201312 j Auteur Welkom. Heb je ook van die plastieken flessen voor je raam hangen? Zo'n verticale tuin? Neen, ik kweek gewoon in potten en kweekbakken (soort mini serre).Ben het een tijdje aan het overwegen geweest, maar lijkt me veel gedoe met voedingstoffen en die luchtpomp.Ik vind het opzich een heel leuk concept, misschien dat ik er ooit eens aan begin. Hier nu ook volop aan het zaaien: mini aubergine, gele kerstomaatjes, rode paprika, mini oranje paprika, basilicum, koreander, thijm, bieslook, radijsjes, rucola en veldsla!Heerlijk!!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.