Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
ik laat mijn tenen wel 9 maanden drogen

So... jij hebt lang in bad gezeten dan!

Ik vind alleen maar linken van cursussen ter plekke,....nergens een link online voorbeelden....ik heb wel een boek met een paar pagina's die er over gaan...kan je evt. kopieen opsturen...of je kijkt een bij de kringloop...staat ook vaak iets tussen de hobby boeken.

Kwam dit plaatje tegen op internet...voor als je manden maken niet meet leuk vind:

ed169472011694722250081a63141331202601.JPG

Geplaatst:

Voor degene die geïnteresseerd zijn wij hebben ons huis gekocht van fanatieke mandenvlechters, en laten die nou een stuk van 10x20m aan wilgentenen achter hebben gelaten. De tenen zijn inmiddels een jaar oud, van allerlei verschillende soorten en grotendeels klaar om "ge-oogst" te worden. Wat mij betreft gratis af te halen als je ze zelf eraf snijdt/knip of iets dergelijks.

We zitten in Sprundel, vlakbij Breda. PB voor het exacte adres en om een afspraak te maken.

Zo zag het er in de sneeuw uit.

dsc0045282041331204009.jpgdsc0045577241331204043.jpg

Geplaatst:

Cool dat lijkt me een mooi mazzeltje voor iemand uit je buurt,

tof ook om die hegwerken van te vlechten.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

haha...net te klein voor de poes

Geen last van mijn vingers, de wilgentenen zijn erg soepel. Wat me meer tegenvalt is de bodemrand maken, dat doe je op de grond, met 1 knie op de bodem, dat is echt lastig, maar als ie dan weer omgedraaid kan worden, en je de hoogte ingaat is het weer leuk om te doen.

Uhhhh denk dat deze voorlopig als fruitmand wordt gebruikt, binnen op tafel, en later plasticje erin en violen erin.....ofzo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...