geedee Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 ik laat mijn tenen wel 9 maanden drogen So... jij hebt lang in bad gezeten dan! Ik vind alleen maar linken van cursussen ter plekke,....nergens een link online voorbeelden....ik heb wel een boek met een paar pagina's die er over gaan...kan je evt. kopieen opsturen...of je kijkt een bij de kringloop...staat ook vaak iets tussen de hobby boeken. Kwam dit plaatje tegen op internet...voor als je manden maken niet meet leuk vind: Quote
hansm Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Die torso is cool zet hem op een stuk, oude hoed en je hebt moderne vogelverschrikker Quote Players only love you when they're playing.
Denniss Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Voor degene die geïnteresseerd zijn wij hebben ons huis gekocht van fanatieke mandenvlechters, en laten die nou een stuk van 10x20m aan wilgentenen achter hebben gelaten. De tenen zijn inmiddels een jaar oud, van allerlei verschillende soorten en grotendeels klaar om "ge-oogst" te worden. Wat mij betreft gratis af te halen als je ze zelf eraf snijdt/knip of iets dergelijks. We zitten in Sprundel, vlakbij Breda. PB voor het exacte adres en om een afspraak te maken. Zo zag het er in de sneeuw uit. Quote
hansm Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Cool dat lijkt me een mooi mazzeltje voor iemand uit je buurt,tof ook om die hegwerken van te vlechten. Quote Players only love you when they're playing.
annemiek123 Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Mijn nieuwste creatie, vandaag op de cursus gemaakt. Quote Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2012 Auteur Geplaatst: 8 maart 2012 En, nu last van je vingers? Van al dat gebuig van de wilgentenen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Erg mooi, knap hoor Quote Players only love you when they're playing.
geedee Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Kussentje erin ,poes erop...zie t helemaal voor me....maar wat ga jij er mee doen? Quote
annemiek123 Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 haha...net te klein voor de poes Geen last van mijn vingers, de wilgentenen zijn erg soepel. Wat me meer tegenvalt is de bodemrand maken, dat doe je op de grond, met 1 knie op de bodem, dat is echt lastig, maar als ie dan weer omgedraaid kan worden, en je de hoogte ingaat is het weer leuk om te doen.Uhhhh denk dat deze voorlopig als fruitmand wordt gebruikt, binnen op tafel, en later plasticje erin en violen erin.....ofzo Quote Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Jorieke123 Geplaatst: 9 maart 2012 Auteur Geplaatst: 9 maart 2012 Ja, die bodem is lastig. En degene die het even snel voordoet, is er super handig mee Dan sta je elkaar even aan te kijken van... ehm... HOE?? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.