patsy Geplaatst: 12 juni 2010 Share Geplaatst: 12 juni 2010 Ik heb in potjes met potgrond deze week courgettes, paprikas/pepers, pompoen en tomaat gezaaid. Denken jullie dat het nog gaat lukken om er volwaardige planten/groenten van te kweken? Groetjes Patsy Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erik Geplaatst: 13 juni 2010 Share Geplaatst: 13 juni 2010 Hoi patsy, Courgette: Ja Tomaat: denk het niet misschien een paar kleine tomaatjesPeper: misschien een paar kleine pepertjes maar denk het nietPaprika: Nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
patsy Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Share Geplaatst: 13 juni 2010 Hey Eut Dat is dan toch 1 van de 4 hihi Ik had al een vermoeden voor de tomaat daarom heb ik voor de zekerheid vandaag 2 plantjes meegenomen. Als de zaadjes nog uitomen ga ik ze planten en we zullen wel zien he wat het nog opbrengt. Peper en paprika dat is jammer Maar dan is dat voor volgend jaar he. EN pompoen gaan die nog lukken denk je? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erik Geplaatst: 13 juni 2010 Share Geplaatst: 13 juni 2010 Pompoen zou ik ook nog gewoon proberen. Wel nu zaaien dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
patsy Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Share Geplaatst: 14 juni 2010 Pompoen zou ik ook nog gewoon proberen. Wel nu zaaien dan. Ze steken al en dag of 3 in een potje Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.