Itoero Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Hoeveel zakken van 50L gaan er in een Big Bag van 1m³?Potgrond of compost is veel compacter in een zak dan in een Big Bag...Heeft iemand al eens de proef op de som genomen?Ik probeer prijzen te vergelijken. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 in een 40 l zak potgrond zit ook 40 losse liters vlgns mij, net uit de winkel is die 40 l zak maar 30 l door het samenpersendus 1000/40=25 zakken per bigbag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted March 31, 2013 Author Share Posted March 31, 2013 Als je de grootte van de zakken bekijkt, klopt het ongeveer. Bestaan er 50l zakken van champost?Ik vind dat enkel per m³, en dat is veel te veel voor mij. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts