Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Lente?

Featured Replies

Geplaatst:

http://www.nu.nl/binnenland/3391971/zondag-mogelijk-20-graden-in-nederland.html

Dat is te danken aan warme lucht, die Nederland in de nacht van zaterdag op zondag bereikt. Zondag schijnt de zon daarbij volop.

In gebieden dichtbij grote wateroppervlakten blijft de temperatuur wel wat achter, meldt weeronline.nl maandag. Ook het KNMI spreekt van een temperatuur van 20 graden.

De afgelopen dagen werd al gespeculeerd over een mogelijk warme en zonnige zondag. Of het kwik inderdaad zo fors stijgt, was echter nog onzeker. Maandag is het beeld volgens weeronline.nl een stuk duidelijker.

Wisselvallig

De komende dagen krijgt Nederland te maken met wisselvallig weer. Vanaf dinsdag komt de wind uit een andere windrichting en voert daarmee lucht vanaf de Atlantische Oceaan mee. Deze lucht is niet warm of koud, maar wel vochtig.

Daardoor wordt het overdag zo'n 10 tot 14 graden en in de nachten 3 tot 7 graden. Elke dag regent het en er staat een fikse wind. "Van vorst is dus geen sprake meer, maar lente kunnen we het ook niet noemen", aldus weeronline.nl. Het weerbeeld is eerder herfstig te noemen.

Klinkt goed, misschien wel perfect? Het is namelijk nog geen lente te noemen.. Nou, Mooi! Als de natuur in een klap van vorst naar 20 graden zou gaan, worden wij misschien blij van.. Maar de natuur?

In ieder geval: Dit weekend wordt het een druk weekend!

Geplaatst:

ja dit weekend vorspellen ze dat het 20 Graden word......en waar is de lente nou??? in een klap zomer.....

Groetjes quincy

als ik hoofdpijn krijg dan weet ik dat me plantjes naar boven kommen

Geplaatst:

ik ga met Jasmin mee !!

Geplaatst:

Inderdaad! Laat eerst die regen maar komen, de meeste grond is compleet uitgedroogd in de (lange) winterperiode.

Regen en wat meer warmte, dan spuit alles de grond uit

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

op naar het lente-onkruid wat we al zolange tijd gemist hebben!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Nee nee... géén regen graag...!! Het is hier eindelijk genoeg opgedroogd om normaal in de tuin te werken. Perfect zo!! Wil ik graag nog even zo houden... schiet eindelijk op zonder weg te zinken...

Geplaatst:

Graven we toch gewoon éven een afwateringsgreppeltje naar Zelhem...

Geplaatst:

Kunnen ze niet gewoon elke nacht een paar uurtjes en overdag geen Drup Drup of STORT*****

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

De perfecte dag voor mij is in de ochtend wat kleffe mist met zo'n enthousiast wakker-maak-zonnetje, opvolgend de dag een lekker briesje met een zonnetje graad of 20-25 met dan later in de avond wat regen met zo'n lekker verstikkend wolkendek - achterdeur open, frisse vochtheid in de neus en zonder dekens het bed in

Is dat te bestellen?

Geplaatst:

Gisteren 15 graden, lekker de plantjes buitengezet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.