Stephanie777 Posted April 11, 2013 Posted April 11, 2013 Voordat ik straks een stengel te pakken heb, zou ik graag wat hulp hebben bij het herkennen van een dief.. Kan iemand dat zien op de foto's? Quote
nick86 Posted April 11, 2013 Posted April 11, 2013 De tweede sowieso niet. Die moet je laten zitten. Volgens mij is de eerste ook geen dief. Dieven zitten echt in de oksel van de plant... Quote
jarnogab Posted April 11, 2013 Posted April 11, 2013 Volledig akkoord. Je moet zoeken naar kleinere stengeltjes die uit de oksel komen. Hoe sneller erbij, hoe beter. Zie onderstaande afbeelding en onderstaand filmpje.http://www.wezooz.be/video-tuin/tomaten-kweken-dieven Quote
Stephanie777 Posted April 11, 2013 Author Posted April 11, 2013 Dankjewel voor de reacties! Filmpje is heel duidelijk. Ik had al gelezen dat ik snel moest zijn, om de wonden zo klein mogelijk te houden. Maar ik ben dus wat erg snel.. Echt in de oksel dus, ik houd het in de gaten! Quote
Recommended Posts