Geplaatst: 28 maart 201510 j Mijn pepers hebben dit jaar ook problemen ( of ik met hun )Al 2 keer gezaait..en 2 chocolate pepers zijn opgekomen, heel klein en mini. Heb nu nog een keeer gezaait, ander zaad en nu staan ze op verwarmingsmatje..Moet gewoon een keer lukken, toch.. de Chili pepers gingen wel gewoon goed en vele zijn opgekomen, alleen de chocolate en devils tonque hebben het moeilijk ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 11 april 201510 j ik laat ze kiemen op een warm zolder bij ons kiemen ze bij 28 graden na 3 weken een dag niet buiten geweest is een overgeslagen dag
Geplaatst: 20 mei 201510 j Eind februari chocolate scorpion gezaaid. Er kwam helemaal niets boven en had ze al lang opgegeven, maar het bakje gewoon laten staan omdat er nog andere plantjes in stonden. Tot ik vandaag plots iets opmerkte, plots komt er toch eentje boven! Na 3 maanden in de grond gaat er nu 1 zaadje kiemen. Die zal dan ook met extra veel zorg opgegroeid worden!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.