Geplaatst: 14 april 201312 j Ik heb 2 koude bakken.1 bak gebruik ik om zaad te laten kiemen en deze bak blijft dicht.De andere bak gebruik ik om snel groenten te krijgen bv. kropsla, snijsla en enkel kleine dingen. Kan je ook best kerstomaat in een koude bak houden? Is dit goed?
Geplaatst: 21 mei 201312 j Het is misschien wel handig om bij de bak waar je de zaden laat ontkiemen af en toe even los te zetten voor een uurtje of halfuurtje zodat je de zaailingen laat afharden. Anders als je ze buiten de koude bak zet kunnen ze ineens zo klap krijgen van het koude weer dat ze misschien wel dood gaan. De andere bak gebruik je volgens mij wel goed. En wat je kerstomaat betreft, hoe groot word je plant en hoe groot is je koude bak? Als die er niet in past qua grootte dan kan het natuurlijk niet, zou het wel passen dan kun je volgens mij prima je tomaat in de koude bak laten staan Beter een late reactie dan nooit In search of my father's garden, I found my own.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.