groenteboerin1978 Posted April 27, 2013 Posted April 27, 2013 Hoiiiiii, Ik heb voor tweeënhalve week geleden krop sla zaadjes gezaaid, met een week kwamen die op heb toen nog een paar dagen gewacht, en heb ze overgeplant in een andere bak, nou worden ze echter al een stuk groter je kan er nog geen slaplantje aan herkennen, ik denk dat ze zo 3a5cm hoog zijn waneer kan ik ze in de volledige grond poten, of zeggen jullie eerst nog ff laten staan en als het echt een kropje wordt dan in de volle grond. Was wel even benieuwd hoe jullie dat deden.Ik ieder geval bedankt voor de reactie Groetjes nelleke Quote
Paul1985 Posted April 27, 2013 Posted April 27, 2013 Sla kan rustig in de volle grond nu.Niet te warm zetten nu, dat vinden ze niet lekker. Quote
groenteboerin1978 Posted April 27, 2013 Author Posted April 27, 2013 Dank je wel,en een dikke bui regen is dat er vind het altijd zo zielig Quote
mijnspeeltuin Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 Regen vinden ze juist heerlijk! Bedenk je vooral dat jij andere dingen lekker vindt dan een sla plantje je gaat m straks opeten ! laat t m maar niet horen Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans
Recommended Posts