jeroendeB Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 De afgelopen week werden de onderste bladeren van mijn courgette en Aubergine planten steeds geler en slapper. Is dit normaal of gebrek aan voeding of te veel/weinig water? De plantjes hebben in ieder geval maximaal zonlicht gekregen de afgelopen weken. Vandaag wilde ik ze er gewoon aftrekken, maar ze zitten nog best stevig vast, dus voordat ik de hele plant in tweeën trek wilde ik het eerst even hier voorleggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riverdale27 Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Dat zijn de eerste twee blaadjes die de plant krijgt na het zaaien. Ik heb nu hetzelfde op mijn kolen. Is normaal voor zover ik weet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Is normaal, zolang de rest van de plant goed gaat stoot ie wel eens wat bladeren af ( of dit de kiembladeren zijn / waren betwijfel ik , maar maakt niet veel uit ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts